dinsdag 12 april 2016

Happy Birthday


Bij het cards&scrap challengeblog is de uitdaging flower power vanaf 1 april, dit is mijn kaartje ervoor. Heb het kaartje gebruikt voor nog een andere challenge en die is ook begonnen dus kan ik het kaartje laten zien op mijn blog. 

Op een witte basiskaart een rode kaart geplakt, daarop designpapier, ribbelkarton en weer een witte kaart. De bloemen zijn van zeeman, leuke bloemen met een glitterlaagje en 3d. De bij is een stempel, verder knoopjes, bradjes en een tekstje.

een hele fijne dag allemaal,
Liefs Ans

6 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Ans...prachtige die bloemen erop....en je brengt me op een idee....die bloemen heb ik ook nog liggen...
groetjes Rosina

Lia zei

Dat ziet er fleurig uit Ans! Je kunt bij Zeeman wel vaker leuke dingen vinden voor kleine prijsjes en daar zijn we blij mee!
Lia xx

Je@net zei

Wat een mooie bloemenkaart, Ans!

Margo zei

Wat een leuk kaartje ! Erg mooie bloemen !
Groetjes
Margo

Diny zei

Prachtige kaartje Ans....wat leuk gedaan met de mooie bloemen!
Groetjes Diny

Els zei

Een hele mooi kaart Ans.
Groetjes, Els