woensdag 19 februari 2014

Thanks

 
Bij Cards&Scrap weer een leuke uitdaging met een sketch en een digi, kijk HIER even voor de sketch, regels en de digi,s.
 
Ik heb geen digi gebruikt omdat mijn kaartjes een speciale bestemming hebben en ik daarvoor deze tekst stempels wil gebruiken. Maar ik doe ook niet mee met de uitdaging!!!!!!!
 
De sketch gelijk weer gebruikt voor een kerstkaartje als het zo doorgaat heb ik aan het eind van het jaar geen kerstkaartjes meer te maken, hahaha.
 
Fijne dag allemaal,
Liefs Ans

10 opmerkingen:

Irene zei

Super leuke kaarten zijn dit Ans! Ik had de sketch ook gezien en had net een tag af maar helaas, de indeling kwam bij mijn kaart helemaal niet goed uit en ook ik had al een andere tekst voor ogen dus ik doe ook niet mee!!!

xx Irene

Je@net zei

Leuke kaarten, Ans!

Diny zei

Twee prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Ans!
Heel erg leuk gedaan.

Groetjes Diny

Els zei

Geweldige leuke kaartjes Ans en super dat je je goed doorgaat met de kerst kaarten.
Groetjes, Els

Els zei

Super die spread hieronder en heb nog een reactie gedaan.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaarten heb je gemaakt.

groetjes Jolande

Rosina zei

Hele mooie kaartjes Ans....met een leuke sketch...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Nicole zei

Prachtige kaarten Ans en je LO van hieronder is ook schitterend zo in wit. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Tinie zei

Wat een leuke kaartjes met deze schets!! Lekker hoor om alvast een voorraadje kerstkaarten te maken!!
Groetjes Tinie

M@risk@ zei

Wat een prachtige kaartjes Ans. Mooi om de twee verschillende uitwerkingen te zien. Groetjes Mariska