dinsdag 22 januari 2013

Cherish

Ik doe ook mee met 1 label per maand bij de kaartenclub van Tiets. Dit is de label voor januari. Een romantisch label die ik ook kan gebruiken voor valentijn, wie zal de gelukkige zijn? weet ikzelf nog niet. De swirls heb ik gemaakt met de cricut, ook het hartje en de doily die op de witte doily is geplakt. Verders wat roosjes, een strik, een bedeltje, een stukje gaas en blaadjes gemaakt met een stans van Crealies. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, fijne avond, Liefs Ans

6 opmerkingen:

Els zei

Wat een schatje is deze label en het plaatje past er precies bij. Leuk ook dat hartje in de strik.
Groetjes, Els

Marianne zei

Hoi, ik probeer je steeds te mailen maar ik krijg de mail steeds terug. Zou je mij willen mailen? mdeleuw@hetnet.nl

groetjes,
Marianne

Trouwens wat een leuke kaart weer!! ;-)

Irene zei

Wat Marianne hier boven mailt heb ik ook alle keren dat ik wilde mailen gehad..........alles komt terug dus staat er wel een goed adres bij je profiel???
Niet dat ik van plan was te mailen hoor -jonge blom - hahhaa, laat maar horen wanneer je aan de beurt bent!!!! Je bent wel enorm op de tag-toer en ze zijn allemaal even leuk, dit is ook weer een gave Ans!!

xx Irene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige label heb je gemaakt. Mooi nostalgisch plaatje heb je erop verwerkt.

Groetjes AStrid.

Nicole zei

Je label is erg mooi Ans!! Er is zoveel moois op te zien!! Liefs, Nicole

Margo zei

Wat een mooi label Ans !
Liefs
Margo