vrijdag 20 mei 2011

5,4,3,2.1 swap

 Dit is het doosje wat ik voor mijn swapmaatje Dieneke hebt gemaakt. Ze heeft het doosje al ontvangen en vondt het mooi.

Het papier is van Tim Holtz, de hartjes van een stans van Marianne design, bloementje en een lintje. Dieneke had aangeven dat ze van aarde- en zeetinten houd hoop dat dit een beetje in de buurt komt.

Dit is de inhoud van het doosje, 5 knopen, 4 lintjes, 3 bloemen, 2 bedeltjes en 1 kantje.

Dit is het doosje wat ik van Dieneke hebt ontvangen, Dieneke nogmaals bedankt.
Dieneke heeft geen blog en met haar toestemming zet ik het hier op mijn blog. Als extra verrassing zat er een lief vogeltje bij. Hebt het gisteren ontvangen en het toeval wil dat ik van mijn zus een envelop kreeg met een vogelhuisje wat ze heeft gemaakt van wolvilt. Dit is een superleuke combi.






Heb nog een beetje problemen met mijn blog, alles staat nog niet zoals ik het wil maar dat komt nog wel.

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

8 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Ans , erg mooi doosje had je gemaakt !! Mooi in dat blauw/bruin. En die je hebt gekregen mag er ook zijn....en allemaal van die leuke spulletjes erin. Net of je een beetje jarig bent. Creatieve groetjes van Christa.

Ria zei

Wat een super leuk doosje heb je gemaakt Ans, een erg leuk idee om dit zo cadeau te doen met die leuke spulletjes erin !!

groetjes Ria S.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Ans, wat een gaaf doosje heb je gemaakt, ziet er prachtig uit, mooie details en wat een leuke inhoud.

groetjes jolande

Dieneke Nagtegaal zei

Hier ook een bedankje voor de mooie 5,4,3,2,1 swap Ans!
Maak je ook een foto van het vogeltje en het vogelhuisje?
Wat toevallig..

Martha zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt zeg!! Super!
Die je hebt gekregen is ook heel mooi!
groetjes,
Martha

liszha zei

Helemaal prachtig. Die van Dieneke ook.
Het doosjes van je vorige post vind ik trouwens ook hartstikke mooi! Heel stijlvol!
Groetjes Lisette

Elly zei

Het doosje van jou is ook heel mooi geworden!
Het is ook leuk om te zien hoe verschillend alle doosjes zijn.

Groetjes Elly

marjolein zei

Hallo

wat een mooie doosjes zeg. Bij die je zelf gemaakt heb vind ik het hartje erg leuk staan.
Echt een verrassing hè als je de envelop openmaakt.

Groetjes marjolein