donderdag 14 april 2011

Paasswap

Bij de Nederlandse swappers is een paasswap aan de gang, mijn maatje is Aletta en deze kaart heb ik voor haar gemaakt. Intussen heeft zij de kaart ontvangen en ik een hele mooie kaart van haar. Als extra verrassing zaten er in de envelop ook nog hele mooie stansjes van hartjes, zodra ik er iets mee gedaan hebt zal ik ze laten zien.



De stempel is van Magnolia, ingekleurd met distressinkt en de bloementje hebben hartjes van brads. De tekst is gestempeld met stempels van Crealies op kleine rondjes die verhoogd zijn met foamtape. Kleine kraaltjes van Kars maken het geheel af.

Aletta bedankt voor de mooie kaart en de hartjes.

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

9 opmerkingen:

Aletta zei

En dit prachtige kaartje staat bij mij in de woonkamer te pronken. Groetjes, Aletta

wilga zei

Kan me voorstellen dat ze er blij mee is,want het is dan ook een schattig kaartje!

Groetjes,
Wilga

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Ans. Ben ook weg van deze stempel.

Groetjes Astrid.

Marjanne zei

Hij is prachtig zeg!!

Margreet zei

prachtige kaart, Ans!
xxx Margreet

miriam zei

prachtige kaart ans

gr miriam

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie, zonnige kaart.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Astrid & Larissa

m@deliefjuh zei

oh enig! dit!