dinsdag 25 januari 2011

EAC my favourite things



Bij EAC #126 is de uitdaging van deze week je favorite ding, nu is dat voor mij niet zo moeilijk dat zijn natuurlijk mijn Crealies stansen.Ik heb de volgende stansen gebruikt: grasrandje cb 13, blaadjes cs 12, muzieknoten cs 13, de kleine bloementjes zijn van de stansen cf 13 en cf 14, labeltje cs 5, een hartje geknipt en embosd met be 9 en dan de grote bloem met cf no 3 en geembosd dit is wel mijn favorite stans. De stempel is van Magnolia en ingekleurd met copics, verder afgewerkt met kraaltjes van Kars.

Leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer.

Liefs Ans

6 opmerkingen:

hennie zei

Wat een plaatje ans!
Heel er leuk gedaan hoor.
Groetjes hennie.

♥ Doreen ♥ zei

Tolle Karte.
Vielen Dank fürs Mitmachen bei EAC.
Liebe Grüße Doreen

anita01 zei

Och Ans,

Je kan zien dat je je Crealiesjes met veel plezier gebruikt heb...wat een heerlijk kaartje zeg.
Natuurlijk ook je vele mooi's bewonderd daaronder, en genoten.

Warme groetjes,
Anita.

m@deliefjuh zei

oh heel erg lief gemaakt weer

wilga zei

Wat een schattig kaartje!!
Ook die van je vorige blogpost vind ik erg mooi
Groetjes,
Wilga

debby4000 zei

Oh this is so beautiful and adorable too.
luv
Debby