woensdag 7 juli 2010

40


-
De tijd gaat zo snel als je druk bezig bent, dacht dat ik wat meer tijd zou krijgen maar het afwerken van de kleine puntjes neemt meer tijd in beslag als je denkt. Dan komt de een om iets te maken of te veranderen en dan de andere, maar als het goed is hoeven ze niet meer binnen te zijn en kan ik eindelijk van mijn nieuwe scrapkamer gaan genieten. De kaartjes voor A sisters hope heb ik natuurlijk wel gemaakt dit is het 1e kaartje van juli.
-
De opdracht is maak een kaartje met een getal. Het papier is van K and Co blue awning, de cijfers heb ik met de cricut gemaakt en daarna met de cuttle bug ge-embost, de kleine bloementjes zijn met een pons gemaakt en de grote bloem is van ??, de tekststicker is bewerkt met een permanente marker.

Liefs Ans

2 opmerkingen:

Ria zei

Een erg leuk kaartje Ans,

groetjes Ria s.

miriam zei

Heel leuk kaartje ans.
Heb je een leuke verjaardag gehad ??
Ik hoop dat mijn kaartje op tijd was aangekomen

liefs miriam